Kirkkovene

Samassa veneessä, yhdessä eteenpäin - aivan kuin työelämässäkin.
Soutamaan mahtuu 8-14 henkilöä - seuran valmentajan ohjauksessa soutu sujuu ensikertalaisillakin
Soudun jälkeen maistuu kahvit viihtyisässä Soututuvassa
Joulun tunnelmaa Soututuvassa
Historiaa huokuva Katumajärvi on Hämeenlinnan Soutajien kotijärvi. Kuvassa jylhä Mantereenlinnavuori

Soutuvajamme sijaitsee Kipinäniemessä. Soutuvajamme lisäksi rannasta löytyy kota ja Soututupa - vanha portivartijan talo, josta olemme remontoineet itsellemme vanhaa aikaa huokuvan soutuklubin.

Kiinnostaako päästä vesille tai viettää mukavaa liikunnallista päivää vajamme ympäristössä? Järjestämme ryhmille mahdollisuuden viettää aikaa rannassamme ja päästä ohjatusti vesille kirkkoveneellä. Ohjaajamme tutustuttavat teidät soudun saloihin ja soudun jälkeen voi viettää aikaa rannassamme vaikkapa kodassa makkaraa paistaen tai keittää kahvit Soututuvalla.

Kerromme mielellämme lisää palveluistamme!

Ota yhteyttä:

Tiina Ven 040 562 0051